Day 15

"A song that describes you."

OK, jeg hader at bruge samtale emnet 'mig-selv', så jeg vil overlade dette spørgsmål til de kære mennesker som kender mig. Jeg poster det som et spørgsmål i min facebook status og senere idag, vil jeg så skrive herinde, hvilke svar jeg fik hvis jeg får nogen.

Kl. 17.04

Nu er der kommet 2 bud på sange, som skulle beskrive mig.
Den første er:


Bruno Mars - Just The Way You Are
Alt i alt en dejlig sang, jeg er selv Bruno Mars elsker, hans tekster er henrivende og stemmen går lige i hjertet. Og indtil flere har skrevet denne sang, som deres bedste bud, faktisk hele 9 personer! Tak for det.

Den anden sang, havde jeg selv aldrig hørt før, den er her:

 

Kris Herman - Someone Beautiful
Selvom genren nok ikke er min form for muik, vil jeg sige at hans stemme er rigtig flot og at teksten er godt formuleret og meningsfuld også. Men det var jo heller ikke en konkurrence om hvilken sang jeg bedst kunne lide, men en afstemning om hvad folk omkring mig tænker på for en sang, når de tænker på mig. Igen tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar