Day 02

"Your least favourite song."

Jeg indrømmer, da jeg først så opgaven tænkte jeg: - Åh nej, der er jo ikke nogen sang som jeg lige kan komme på at jeg ikke kan lide?!
Men da jeg så lige tænkte bare en lille smule, kom jeg faktisk i tanke om at der er én sang, som jeg slet ikke kan døje og aldrig har kunnet døje. Jeg skifter faktisk kanal i radioen hvis den kommer. Min søster elsker derudover at sætte den på sit anlæg og spille den for fuld styrke, udelukkende for at se om hun kan drive mig til vanvid, - og ja, det kan hun godt med lige netop den sang-
 Jeg ved egentlig ikke hvad det er ved sangen som får det til at sige klik i mit hovede, men det kunne jo være den utrolige ugennemtænkte tekst, den irriterende rytme eller den utrolige gentagelse, der gør at omkvædet bliver sunget igen og igen.
Så selvom at denne sang virkelig irriterer mig og at jeg lyder ret så negativ, så kan jeg oplyse at det faktisk er den eneste sang, som at jeg har et så kompliceret forhold til.
Og sangen er:



Sanne Salomonsen - Taxa.
Underligt nok er der intet i vejen med alle de andre af hendes sange, det vil jeg sige. Nogen af dem har jeg endda liggende på min iPod. Men jeg indrømmer at jeg måtte få en veninde til at sende mig denne sang, da jeg har forsvoret aldrig at have den liggende på min computer, hvilket resulterer i at så snart den er uploadet her, så er filen igen slettet fra min computer.


Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar