03.04.2011

Åh suk og smerte, hvilken forræder som at jeg er! Så havde jeg sat mig for at udføre min "30 Day Music Challenge" og allerede på 2. dagen får jeg ikke blogget, det var dog utroligt. Så konceptet bliver hermed lavet lidt om, i og med at jeg fra nu af bare udfylder opgaverne når jeg har tiden og husker det, men skal nok oppe mig og prøve mit bedste på at få det klaret hver dag.

Men lige denne weekend har der simpelthen været så meget andet, så som arbejde, fest med tilhørende tømmermænd, aftale med Julie og en masse brætspil, så tiden har bare ikke lige været til det. Desuden nåede jeg slet ikke at røre min computer igår, så det er nok min undskyldning.

Derudover tror jeg at jeg vil til at begynde at skrive lidt igen, såsom i at skrive en "historie". Jeg fik lige en rigtig god idé her den anden dag, så det projekt håber jeg på at igangsætte engang i løbet af imorgen.

Men ellers er det meste som at det plejer at være vil jeg påstå, udover at jeg er utrolig træt efter alt for meget aktivitet i forhold til søvn i denne weekend, tømmermænd i moderate mængder og en masse ting at skulle forholde sig til, samtidig med at jeg hele weekenden har skullet se bare forholdsvis præsentabel ud, da jeg hele tiden skulle omgåes andre mennesker. Så jeg håber på at næste weekend, bare kan blive en "jeg-er-grim-og-har-morgenhår-hele-dagen"-weekend.

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar