01.04.2011

Dagens grin.
- man skulle måske have været der.

Jeg sidder ved computeren ude på mit arbejde og det skal lige siges at jeg har de mest humoristiske kollegaer (voksne mennesker).
Der er den her mand, Christian, og han er simpelthen så underholdende at sidde sammen med. Der hvor jeg arbejder er på min fars firmaer, hvor de reparerer mobiltelefoner og modem's, skal det lige nævnes.

Så ham Christian her, finder et modem, som intet fejler, men som er blevet sendt retur. Han finder ud af at det er en 'Kamill Kamilli' som har sendt modem'et ind og vælger at ringe personen op, for at høre hvorfor at det er blevet sendt retur, når alt virker som det skal.

Telefonsamtalen:
Christian: Ja hej, du taler med Christian fra Number 1 service, er der en Kamill i nærheden?
Person: Ja?
Christian: Må jeg lige tale med hende så?
Person: (med vild udlændinge-mande accent) Jaja, det er jo mig der er Kamill!
Christian: Nårh, det er DIG der er Kamill! Det må du sgu undskylde, men jeg havde altså regnet med at det var en pige!
Person: ... Nå OK.
Christian: Men der var et modem som du har returneret, det virker altså fint?
Person: Jamen jeg vil bare ikk' ha' det, det vil jeg ikk. Bare skrot det ud.
Christian: SÅ vi skal bare skrotte et helt nyt modem som virker fint?
Person: Jaja, gør det.
Christian: Jamen okay så.. Så farvel.
Person: Farvel.

Christian kigger op og udbryder: Det var sgu da en mand. der er sgu da ingen mænd der hedder Kamill. Garanteret aprilsnar!
Og så dør alle af grin i lokalet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar