Day 03

"A song that makes you happy."

Ja, da jeg jo er en rimelig stor tilhænger af musik, så er der efterhånden rimelig meget af det, som gør mig glad, men der er faktisk én som altid gør mig glad og ligemeget hvor sur og muggen at jeg er, så kan jeg ikke lade være med at synge bare en lille smule med.


Natasja Bedingfield - Unwritten.
Denne sang var i rigtig mange år min yndlingssang og jeg husker at jeg som 12-årig printede lyrics'ene ud og hørte sangen og sang med, indtil at jeg kunne dem helt uden fejl, for jeg ville bare lære den sang. Teksten er meget positiv og beder mennesker om bare at tage ting som de kommer og leve livet med armene åbne for hvad der end sker. Fortæller at den eneste der kan sørge for at forandringerne sker, er én selv. Så ligemeget hvor gerne andre vil gøre det for dig, er du nødt til selv at give dig lov til at gøre det.
Og udover det, er hendes stemme jo formidabel og sangen er ret sommeragtig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar