10.03.2011

Så er jeg næsten ovre min influenza igen, hvilket tog sin tid da mit immunforsvar virkelig er sølle af mange årsager. Men nu er jeg næsten på benene igen og der er kun en bølge af kvalme og en manglende appetit tilbage af den, som jeg håber meget på at er væk imorgen, for det er virkelig ikke særlig fedt at gå rundt og have kvalme hele tiden.

Vejret i denne weekend har været fænominalt, og jeg har virkelig nydt det. Når vejret er sådan, går det op for mig hvor meget at jeg egentlig har savnet forår og sommervejret! Jeg er bare ikke et menneske der er skabt til kulde og sne, jeg skal have noget varme. Egentlig tror jeg lidt at jeg kører på mentale solceller, det er som om at jeg fungerer meget bedre når solen skinner.

Lige i dag, da jeg sad på et tæppe ude på vores terasse og nød solskinnet, blev jeg mindet om at jeg de sidste 2 forår har haft en kæreste og at det egentlig føles helt forkert IKKE at have en at sidde og nyde solskinnet med. Egentlig ville jeg da super gerne have en kæreste, men jeg ved også bare med min egen mentale tilstand, at jeg bare ikke har overskuddet til at klare alle de krav og konsekvenser som dét at have et fast forhold indebærer.
Faktisk, så tror jeg bare at jeg vil lade det tage den tid, som det nu tager at blive klar til det igen, for jeg ved at hvis jeg sætter gang i noget som jeg ikke har min fornuft med i, så går det galt og det ender op rimelig rodet og gør bestemt ingen gavn. Så kærligheden må vente.

Hvem der dog bare kunne leve med en flirt for altid, uden at skulle gøre det fast, suk.

Lige angående sommer, så har min mor og jeg planer om at tage på ferie uden min far og lillesøster. Vi vil nemlig på torbyferie og som det står lige nu, så går turen enten til Rom i Italien eller Marrakech i Marokko, og allerede nu, selvom intet er fastlagt, glæder jeg mig helt vildt. Jeg elsker den alenetid som at jeg en sjælden gang imellem får med min mor, for min mor og jeg har været igennem mange svære ting, så vores forhold til hinanden er efterhånden ret tillidsfuldt og stærkt, og de ting vi laver sammen er nogen af de bedste i mit liv.
Derudover regner jeg med en tur til Djævleøen (Sjælland), en tur til Fanø og forhåbentlig en masse samvær med mennesker der gør mig glade her til sommer. Jeg orker ikke at hele denne sommer skal gå ligesom sidste år, hvor mit liv bare var ved at falde fra hinanden og min depression kørte mig helt ud på et idespor, så jeg var lige ved bare at stå af og give op.
Jeg vil have en ordentlig sommer med godt vejr, fede fester, byture, ferier og alt hvad der hører til, ikke en "min-anoreksi-dræber-mig" sommer igen!

Blev lige mindet om at da jeg sad og nød solen her tidligere idag, sad jeg lige og læste lidt i bogen "Erik Menneskesøn" af Lars-Henrik Olsen og blev lige mindet om hvilken fantastisk bog det er. Derfor har jeg nu besluttet mig for at genlære den og de to andre bøger i samme serie af ren og skær lyst.
Desuden er det en fed ting at give sig til, hvis man bare har lyst til at være udenfor, men ikke helt ved hvad som at man skal give sig til. Så bare lige et par fancy solbriller på og så sætte sig ud i varmen og leve sig ind i et andet univers med solen der varmer ens krop. Mhhm.

Til sidst sender jeg lige en hilsen til dem jeg holder af og ønsker dem alt godt, bare fordi at jeg lige fik lyst til at gøre det.

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar