Day 10

"A song that makes you fall asleep."

Jeg hørte i en periode altid samme sang når jeg skulle sove, men jeg kan lige for tiden slet ikke falde i søvn med musik i ørerne, da musik gør mig mere vågen og i et super festligt humør lige som tingene står i øjeblikket, så derfor vil jeg bruge det eksempel med den sang som har fået mig til at sove uttalige gange. Så mange gange at den havde over 6 gange flere afspilninger end nogen af de andre sange på min ipod. Denne søvndyssende (for mig) sang er:

Snow Patrol - Chasing Cars(og I får den med "Grey's Anatomy" video, hurra for yndlingsserien!)



Forsangerens (Gary Lightbody) stemme er utrolig blid og rolig på en fattet måde og selve rytmen i sangen er faktisk en smule trættende, hvilket jo i dette tilfælde er noget positivt. Jeg kan rigtig godt lide sangen og finder den stadig meget afslappende. Mig gør det ikke noget at den går lidt op i tempo hen imod slutningen, for det at sangen har så mange lydeffekter gør at den kan overdøve det meste andet og derfor udelukke at jeg tænker for meget imens at jeg hører den. Så den var win når jeg skulle sove.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar