Day 11

"A song from your favorite band."

Da dette er endnu et af de emner der ofte skifter, vil dette selvfølgelig bliver besvaret som det er pt. Det vil dermed sige at jeg muligvis ændrer mening senere hen, men svaret her er fra lige for tiden.
Jeg vil ikke sige at jeg har et yndlingsband, men lige i øjeblikket vil jeg vove at påstå at jeg har en yndlings sangerinde. Og det er, uden tvivl, Adele. Her får i en af sangene:


Adele - He Won't Go
Jeg synes at denne sang er utrolig god og virkelig rar at synge med på. Adele's stemme er helt utrolig og jeg elsker den måde hvorpå hun eksperimentere med sin stemme ved at svinge fra dybe til højere toner i løbet af få taktslag. Jeg vil virkelig anbefale alle som bare synes at hun er den mindste smule talentfuld, til at tjekke hendes nye album ud, det er helt utrolig godt og der er rigtig mange fede numre imellem! I love Adele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar