Day 12

"A song from a band that you hate."

Den er straks værre, da jeg ikke vil sige at jeg hader nogen bands. Der er bestemte, som jeg kan lide mindre end andre, men om der er et direkte had til dem, tror jeg nu ikke lige. Så jeg vælger at sætte en sang ind med en "sangerinde", som jeg virkelig synes synger utrolig dårligt istedet, hvilket bliver:


Rebecca Black - Friday
Først og fremmest, kan pigen ikke synge må jeg desværre sige. Det kunne mange mennesker have gjort bedre, også dem som ikke har noget sangtalent. Lyrikken er virkelig dårlig og meningsløs og sangen i sig selv er bare en af dem som man har lyst til at springe over når den dukker op i en playlist. Så virkelig en dårlig sang, jeg håber personlig ikke på at høre mere fra Rebecca Black, før hun har fået et par års sangtimer og har lært ikke at synge gennem næsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar