Day 18

"A song that you wish you heard on the radio."

Jeg vil der påstå at det meste musik på et eller andet tidpunkt når frem til radioen, hvis man finder de rigtige kanaler, så jeg vælger at tage en sang som jeg ville ønske blev spillet oftere! Denne sang her kan jeg, når jeg hører den på min iPod, ikke gå forbi, om jeg så er i humør til at høre den eller ej. Mine rekord er at lytte til den uafbrudt i næsten 48 timer og jeg er ikke blevet træt af den endnu. Jeg elsker den sang.


Tracy Chapman - For My Lover
Lyrikken er altsigende, der behøver ikke en ydeligere forklaring andet end at det er en sang, om en person der er villig til at give og ofre alt for den hun elsker, hvilket er så smukt. Samtidig er sangen trist, da det bare ligger i tonen på den. Tracy Chapman's stemme er helt fantastisk og SÅ anderledes hvilket er gør at hun i mine øjne er en af de dygtigste kunstnere overhovedet. Desværre er der meget få i min generation der er til soul musik, så ikke så mange er enige med mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar