Day 19

"A song from your favorite album."

Dén er svær, da jeg er helt holdt  op med at købe CD'er! Det er nærmest en ikke eksisterende ting, at jeg finder et album hvorpå at jeg synes om alle sange og derfor kan kalde det mit yndlingsalbum. Men for at smække noget mere Adele ind på min blog, så vil jeg vove at sige at hendes nyeste album '21' har så mange gode sange at jeg faktisk vil anbefale folk at prøve at lytte til dem alle. Der er ingen af dem som jeg ikke kan lide, dog nogen som jeg bedre kan lide end andre. Men jeg tager en af favoritterne og sætter den her ind:


Adele - One And Only
Denne sang kan beskrive rigtig mange af de følelser som man går med når man er håbløst forelsket i én, som måske har de sammen følelser, men ikke viser dem eller tør at indgå et mere intimt forhold. Jeg synes at sangen er lidt anderledes fra mange af hendes andre sange, da den ikke har et fat tempo, som mange af de andre har og er helt soul agtig i lyden. Super god sang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar