Day 21

"A song that you listen to when you're happy."

Hm, jeg synes mange af disse opgaver er rimelig ens, først en sang der gør dig glad og så en sang som du hører når at du er glad. Men nå, det er der vel ikke noget at gøre ved, det ville være fuldkommen ubehøvlet at stoppe med at udføre denne challenge nu, hvor der kun er 9 dage tilbage. Så ja, jeg vælger en sang som jeg hører når at jeg er glad.


Thomas Holm - Nitten
Jeg elsker denne sang! Når man er i godt humør og bare mangler noget at skråle med på for fuld skrald, så er det ofte denne som begynde at rulle ud af mine højtalere. Teksten er så enkel og så humoristisk på en fed måde og Thomas Holm synger, efter min mening, rigtig godt. Dog stod jeg lidt af da han lavede "IKEA", den var bare ikke ligeså fed. Men både den her og "Selvmord På Dansegulvet" er ret så gode. Musikvideoen er dog rimelig mærkelig, men ret underholdende at se på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar