Day 22

"A song that you listen to when you are sad."

Den sang, som at jeg vælger at bruge her er en sang som jeg har hørt rigtig meget. Jeg blev forelsket i bandet fra første gang at jeg hørte en af deres sange og jeg har haft perioder hvor jeg ikke har hørt andet musik end det. Denne sang får mig til at tænke på at føle tryghed og omsorg, hvilket jeg altid føler at jeg mangler når at jeg er ked af det.


3 Doors Down - Your Arms Feel Like Home
Lyrikken i denne sang er meget smuk og meget gennemtænkt og jeg tror at de fleste kender at sidde i en situation hvor at man enten har forladt eller er blevet forladt af en person, og derefter bliver i grusom tvivl om det var det rigtige at gøre, da den person er den som får dig til at være den som du allerhelst vil være. Dejlig sang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar