Day 23

"A song that you want to play at your wedding."

Hm, lige først vil jeg ridse op at jeg ikke er helt sikker på at jeg vil giftes. Jeg føler ikke at det er nødvendigt at kreere en pagt til Gud om at jeg vil ære og elske manden i mit liv for altid, jeg tror at det er nok for mig at lave dét løfte mellem ham og jeg. Men hvis jeg nu f.eks. finder én, som insisterer på kirkelig vielse, så vil jeg da heller ikke afslå det. Men til mit bryllup tror jeg at jeg ville forholde mig klassisk og traditionelt og få spillet denne sang.


Phil Collins - True Colours
Jeg synes at denne sang er meget smuk og på de dage hvor jeg er i mit emotionelle/følelsesladede hjørne (hvilket jeg er kontant for tiden) så kan den godt bringe en tåre eller to frem i mine øjne. Den fortæller så meget hvordan at jeg ser på folk og hvordan jeg ville ønske at folk også så på mig. Ind bag alt det ydre, facaden og det uperfekte som at jeg består af. Ser mit indre, og fornemmer at jeg vil dem det bedste, lige meget hvem og hvordan at de er. At de ser mig som et godt menneske, selvom jeg udadtil ikke ligner et.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar