19.05.2011

Dette er en stor dag, for lige nu skriver jeg mit blogíndlæg nummer 200.
Jeg har nærmest jubilæum.


Jeg ville bruge denne blog på noget andet end jeg plejede, dvs. ingen Harry Potter, billeder eller musikvideoer nej. Så jeg tænkte at jeg ville til at starte med give jer 5 facts om mig , som man måske ikke lige havde troet:


5 facts:
1. Jeg er tilmeldt som organdonor.
2. Jeg ejer 22 par sko.
3. Jeg er virkelig dårlig til det med at tage på camping.
4. Sommetider tænker jeg så meget at jeg uden grund begynder at græde.
5. Jeg holder mere af min mor end af min far.


Så vil jeg udfylde et par yndlingsting:


Yndlingsting for tiden:
Film: Slumdog Millionaire.
Sang: Train - Drops of Jupiter.
Bog: Sult og svig under Sydkorset.
Serie: Grey's Anatomy.
Quote: When nothing goes right, go left.
Farve: Blå og rød.
Tøj: Min skjorte fra genbrug og mine kjoler.
Mad: Koldskål med havrefras.
Drikke: Jordbær Fun Light saftevand.


Og lige en sidste:


5 ting som at du gerne vil nå i 2011:
1. Ønske når jeg set et stjerneskud.
2. Være sammen med Gud aka. Loke.
3. Være sammen med Aida.
4. Personalisere mit værelse.
5. Føle ægte lykke.


Ja, det var så blog nummer 200, take care og glædelig Store Bededag.

Værsgo', her er der varme hveder.                  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar