Day 13

Question:
"Least fave movie."

Answer:
Uha, den er svær... Jeg synes jo at alle filmene er formidable og kan se dem om og om igen, så det er et vært valg at skulle vælge én ud. Men jeg tror faktisk at jeg ender med at vælge film nummer 4, Harry Potter og Flammernes Pokal, ikke fordi at den er dårlig, men fordi at jeg simpelthen har set den for mange gang i træk. Jeg elsker stadig at se den, men det er nok ikke den som at jeg ville tage allerførst. Så filmen er henrivende, det er selvforskyldt at jeg vælger den som min mindst favoriserede. For der er stadig fantastiske scener i den og handlingen er helt utrolig. Grafikken er god og den er også ret humoristisk på mange måder, plus at Voldemort jo bliver genskabt i den film og Cedric slået ihjel. Nej, filmen fejler INTET, jeg har bare været for ivrig og set den for mange gange, det er alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar