Day 23

Question:
"Any part of the books/movies that makes you cry."

Answer:
Hahahahaha, jeg har slet ikke tal på, hvor mange gange at det er sket. Der er teder, hvor at jeg græder hver gang, steder hvor at jeg græd første gang og steder hvor at jeg har lyst til at græde, men tager mig sammen.
Men bare for at ydmyge mig selv og miste lidt mere af min værdighed, så kan jeg da lige nævne et par steder:
1. Når Cedric dør. (bog og film)
2. Når Sirius bliver dræbt. (bog og film)
3. Når Dobby bliver dræbt. (film)
4. Når Fred dør. (bog)
5. Når Harry fremmaner ånderne af sine forældre og Sirius ude i skoven før slaget. (bog)
6. Da Hermione græder, fordi at Ron og Lavender Brown er sammen. (film)

Ja, egentlig primært når folk dør vil jeg sige og så når folk bliver uvenner, jeg kan slet ikke have det. Egentlig så enten græder jeg, griner/smiler jeg, mimer jeg med på replikkerne eller idder dybt koncentreret helt i min egen verden, når at jeg beskæftiger mig med Harry Potter af nogen arter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar