Day 24

Question:
"Any particular scene you wished would have been put in the movie but it wasn’t."

Answer:
Uh, ja, det er der sikkert nok. Jeg synes at det er en skam at man i filmene "deltager" i så få lektioner og overværer så få timer som man gør. Derudover synes jeg at selvom at man har delt 7'eren i to dele, for at kunne få flere detaljer med, at der mangler rimelig mange bare i første halvdel. Dog ikke så mange at man direkte mangler dem, men bare et par stykker, som man håbede på at se.
Men hvis at jeg skal nævne én ting, som jeg synes at man er gået glip af, så er det i den allerførste film, hen imod slutningen hvor at Harry, Ron og Hermione går gennem lemmen for at finde De Vises Sten. De møder først Djævleslyngen, så de bevingede nøgler og derefter det levende troldmands' skakspil, men så er de fremme! Der mangler opgaven med eleksirerne, hvor at Harry skal gå gennem flammerne for at komme videre og Hermione må blive. Den del savner jeg lidt, må jeg sige.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar