Day 25

Question:
"Nineteen years later. Are you happy how it turned out, or do you wish something was different."

Answer:
Hm, egentlig er jeg ret tilfreds med den måde som at de finder sammen på. Som tidligere nævnt, så har jeg jo synes fra start af at Ron og Hermione var det perfekte par og de er bare skabt for hinanden, uden tvivl! Harry og Ginny er også rigtig søde sammen, jeg elsker deres allerførste kys. Selvfølgelig sørger jeg stadig over at Fred ikke overlever slaget på Hogwarts, men at George finder sammen med Angelina Johnson er kun dejligt. Så ja, egentlig har jeg faktisk ikke noget imod den måde som tingene udvikler sig på og jeg glæder mig, som et lille barn glæder sig til juleaften, til at se hvordan at de vil formå at få det vist i part to af film nummer 7. Hvilke skuespillere, hvordan børnene er afbilledet og så videre. Egentlig så venter jeg bare i en form for rastløs trance på at den anden halvdel dér udkommer, for jeg er så spændt på at se alle de eksklusive scener som at den burde indeholde!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar