Day 24

"A song that you want to play at your funeral."

Allerede igår, da jeg så opgaven til idag, begyndte jeg at spekulere over hvilken sang jeg skulle vælge. Mange dukkede op i mit hovede, men kun én overgik dem alle og jeg håber virkelig på at jeg holder fast i den tanke. Denne sang betyder rigtig meget for mig og jeg elsker tankerne bag den, og måden som at den er bygget op på. Sangen bør være en smule vemodig af melodi, da det skulle være til en begravelse, men samtidig ikke en eller anden typisk sørgesang.


John Lennon - Imagine
Ordet 'imagination' som betyder at forestille sig/fantasi, betyder meget for mig og jeg synes at det er et smukt begreb. Det er en vigtig ting at have evnen til at forestille sig, sætte sig selv i andres sko eller bare se ting fra et andet perspektiv end det man plejer. Det gør mange ting i livet en del lettere at bære den evne. Sangen er meget smuk og jeg drømmer som mange andre om en verden i fred, et folk, en planet hvor alt er godt og rart, uden krig og smerte. Denne sang, ville give mig fred.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar