Day 3

Question:
"Is there any of the films adaptations that have made you angry because they’ve ignored important parts of the book."

Answer:
Ligefrem gjort mig vred, nej, men der er da et par teder hvor at jeg har tænkt tanken om at der ligesom var et eller andet der manglede. Et eksempel kunne være i del 1 af film nummer 7, "Harry potter og Dødsregalierne, helt i starten hvor at de skal have Harry fragtet i sikkerhed. Der mangler rimelig meget af den "rejse" synes jeg, det går bare for hurtigt og pludselig er folk spredt, døde, eller bare fremme. Men OK.  Men på samme tid (jeg ved ikke om det skyldes at min kærlig til Harry Potter er så stor) har jeg alligevel tænkt, at det var jo også meget svært at lave og så at det gik jo nok. Men jeg synes da at det er ærgeligt at mange af de ting som i bøgerne virker så overrumplende og storslået, ikke bliver helt ligeså fantastiske som man kunne håbe og at personbeskrivelserne ikke altid stemmer helt overens med hvad ens fantasi siger. Dog glæder jeg mig rigtig, rigtig meget til at del 2 af den sidste film udkommer, for den kan enten blive virkelig skuffende, eller helt fænomenal, jeg håber selvfølgelig på sidstnævnte. Jeg glæder mig ret meget til at se slaget på Hogwarts, den sidste kamp og nærmest slutningen på historien, andre steder end inde i mit eget hovede. Dog dét at så mange dør, kommer til at kræve tårer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar