Day 4

Question:
"Least fave female character and why."

Answer:
Hvad er da dét for et spørgsmål at stille til en person, som lever og ånder for Harry Potter?! Man kan da ikke sidde og pille karakterene ud og finde ud af hvem at man mindst kan lide? Men jeg vil prøve for en gangs skyld at besvare alle spørgsmål som at de skal besvares, så jeg er nødt til det.
Jeg ville nok vælge Marjorie "Marge" Dursley. Hun er ikke med i mere end en enkelt film (Harry Potter og Fangen fra Azkaban), men hun irriterer mig simpelthen så groft, med sin ubarmhjertige, snobbede og arrogante måde at være på. Derudover er hun stor,tyk og grim og har en lille ulækker hund som hun kalder klamme øgenavne. Og så synes hun at Dudley er verdens dejligste dreng og sviner Harry's forældre til for øjnene af ham. Jeg ville have reageret på præcis samme måde og pustet hende op som den frastødende ballon at hun nu engang er. Hun er den jeg mindst kan lide tror jeg. Afskyelige kvindemenneske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar