28.06.2011

Idag har det faktisk føltes som sommer. Solen har skinnet hele dagen, luften har været varm. Bierne har summet og fuglene kan slet ikke stoppe med at synge igen. Jeg har for første gang i år, gået udenfor i shorts og korte ærmer, uden at komme til at fryse! Så det er virkelig noget stort, eftersom at jeg kan ligge og solbade i 25 graders varme, med kuldegysninger over det meste af kroppen.

Iaften har jeg dog ingen planer, selvom at jeg egentlig godt kunne bruge det. Det er så ensomt bare at sidde herhjemme hver aften, men det er lidt svært at tage intiativ til at tage til fest, når man skal forholdsvis tidligt op dagen efter, hvilket jeg jo også skal imorgen da det er den frygtede dag, tandlæge-aftale-dag... *dum-dum-duuum-lyd*

Igår fik jeg en Netbook (mini-computer) af min far, lige pludselig, jeg var let ikke forberedt på det og det er bare en af de bedste gaver, jeg nogensinde har fået! Den bliver perfekt at have med på gymnasiet til notater og sådan, og så er den bare meget hurtigere end denne computer som jeg har. Så jeg er bare ellevild med den. Jeg har længe snakket om at spare sammen til en selv, men det er bare ikke rigtig blevet til noget og så laver han lige det nummer dér og forærer mig en. Fantastiske forældre som at jeg har!

Udover det, så tror jeg at jeg vil starte en hjemmelavet challenge idag, som jeg vil kalde "Rainbow Challenge". Den bliver således at jeg hver dag i en uge skal lave et indlæg der omhandler en af regnbuens farver (rød, orange, gul, grøn, blå, lilla, lyserød). Hvert indlæg skal bestå af: et billede der passer til farven, 5 ting som har denne farve, betydningen af denne farve og hvad denne farve minder mig om.
Ja, det fandt jeg lige på. Jeg laver første indlæg her om lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar