Today

Jeg har absolut intet effektivt lavet idag. Vejret har været gråt, men lige nu er det faktisk en smule solskin og det ser ikke engang særlig koldt ud. Måske går jeg en tur iaften, det kunne faktisk meget godt tænkes, når nu at himlen endelig er blå.

Imorgen skal jeg prøve-starte på mit arbejde i bageren, og se om det er noget for mig. Det glæder jeg mig til, men samtidig er jeg nervøs for at dumme mig. Jeg er meget tynget af følelsen af ikke at være god nok, og dét ikke at kunne finde ud af ting, vide hvordan at man gør eller bare skulle bede om hjælp hele tiden skræmmer mig. Jeg vil helst bare kunne klare hele verden fra dag 1.
Så jeg kryder fingre for mig selv, og håber både på at jobbet er godt og at jeg er god nok til jobbet.

Og dagen imorgen bliver kun bedre af at jeg grundet arbejdstiderne, måtte aflyse min tid hos tandlægen! Jeg hader tandlæger. Bare tanken om følelsen og lyden af metallet der rører ved mine tænder, kan få de små hår til at rejse sig i nakken på mig.
Det er egentlig heller ikke fair at man skal tvinges til at sidde med 3-4 jernelementer inde i munden, når at man er typen som nærmest besvimer af at kommer til at strejfe sine tænder med gaflen når man spiser.
Jeg brude bare spise med plastikbetik resten af mit liv, hvilket egentlig er meget optimalt, da jeg jo har tænkt mig engang at fylde mit eget hjem op med melamin service fra mærket RICE!
Sommetider når at jeg ser det, så kribler det helt i mine fingre for bare at storme ind og købe et helt lager af det, men der er bare lidt for lang tid til at mine flytte-hjemmefra-planer træder til værks endnu, synes jeg.

Så nu må jeg nøjes med at bare tænke på alt det skønne plastik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar