31.07.2011

Jeg kom lige i tanke over en ting, som jeg virkelig finder irriterende. Og ja, jeg ved at at det er ret så tamt at bruge sine resourcer på at brokke sig over noget, som man alligevel ikke kan ændre på, og da især at skrive det på sin blog. Men virkelig, I couldn't care less.

Jeg synes virkelig at det er langt ude at lige så snart at en eller anden kendt sanger eller sangerinde stiller træskoene, bliver tusindvis af mennesker lige pludselig kæmpe fans af personen. Efter MJ's død, var alle kæmpe fans, hørte hans musik hver eneste dag og købte trøjer med "Rest In Peace" på.
Nu er det så Amy Winehouse der er hovedpersonen for sådan et scenarie. Helt ærlig folk, hvad sker der lige? Jeg var personligt (og er stadig) vild med Michael Jackson og de CD'er og DVD'er, som at jeg har med ham, havde jeg også før at han omkom. Amy Winehouse, ja, jeg synes at hendes musik er god, jeg har en del af det og jeg synes at hendes stil var fed, men hey, det gør mig ikke til en overdådig kæmpefan nu da hun er død.

Så helt ærligt, kom igen og hold op med at få stjernenykker, bare for at nogen skal få ondt af jer og føle jeres sorg, det er bare for tamt. I skal være velkomne til at skrive R.I.P på jeres facebook-profiler på dødsdagen, men så er det heller ikke federe. Kom videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar