02.08.2011

Så er det snart skolestart og jeg begynder at være ret så nervøs. Jeg har den her super lange liste med ting, om jeg skal have anskaffet mig inden skolen starter d. 10. og det skal jeg så ind til byen imorgen og købe. Jeg er så dårlig til at kulle møde nye mennesker. Alle der kender mig siger noget i stil med: "Ej Annemette, det passer da ikke! Du er da sjov og udadvendt!" - Ja, når jeg kender folk. I selskab med udelukkende nye mennesker bliver jeg som ved et trylleslag forvandlet til et nervevrag som ikke iger en lyd og bare forsøger at gå i ét med væggene. Jeg håber virkelig at jeg kan tage mig sammen for en gangs skyld, for jeg orker ikke at skulle stemples som den sære, generte stræber allerede første dag. Jeg skal trods alt gå der i 3 år. 

Nå, men ud over det har jeg købt en ny skoletaske, en vinrød Fjällräven og den er faktisk ret så sej synes jeg. Så fyldt op med nyt skolegrej skal jeg da i det mindste nok klare mig rent fagligt.

Fjällräven (ox red and royal blue)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar