16.11.2011

Så sidder man her i den naturvidenskabslige afdeling af sit gymnasie og fik lige lyst til at blogge. Vi har studietime i fysik til at færdiggøre de sidste detaljer i vores rapport. Jeg var rimelig langt, så jeg har lige lagt en sidste hånd på den og afleveret, så nu er der så omkring en halv times fritime lige ned i lommen.
Jeg er rimelig spændt på at få denne rapport tilbage, da mine resultater var rimelig præcise og jeg har rettet op på mine mangler fra den sidst afleverede rapport og den fik jeg et 10-tal for. Så jeg håber virkelig på at få det samme for denne her.

Men ja, jeg ved ikke lige hvad jeg ellers skal skrive, der sker ikke det store. Der er ikke rigtig planer for idag, udover at få færdiggjort rettelsen af min tilbageleverede stil, som skal afleveres imorgen. Ellers bliver det nok bare en afslapningsdag med noget dårlig fjernsyn, hurra.

Alt for nu, take care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar