01.10.2010

Og så fik jeg ikke blogget igår, selvfølgelig. Der var bare lige så meget jeg skulle så her er der et dobbel update.

30.09.2010
Mange planer, meget der skulle nåes. Åben samtale på Augustenborg, gåtur og sidst ,men ikke mindst, drama. Herligt at se mange af de gamle hoveder igen. Dejligt mange kram. Men jeg var lidt for overgearet af træthed, skal tage den lidt mere med ro frem over.

01.10.2010
Sikke en masse 1 og 0-taller der var i det, puha. Hm, men det har været en OK dag, som startede med morgenvejning (sucks) og så bare gik over i en formiddag, som jeg sov det meste af væk, fordi jeg har sovet elendigt i nat. Så var det ud at handle med Mutti og så bare hjem. Vi overvejer så at dappe ind til det dér by.night i byen iaften, bare for at gøre det, fordi min søster ikke er hjemme alligevel.
Imorgen står det så på fætters fødselsdag og sådan, så det er fair nok.

Jeg har tænkt over et vigtigt spørgsmål idag. Jeg spillede trivial pursuit med et par piger på afdelingen igår og fik et spørgsmål der omhandlede spørgsmålet "At være, eller ikke at være." Hm, der må vel være en dybere mening med det? Enten er man eller også er man ikke, er en lidt for ukompliceret beskrivelse af det efter min mening. Den vil jeg lige få tænkt lidt mere over til imorgen.

Take care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar