11.12.2010

Idags blog vil ikke blive en blog som alle andre. Idag vil min blog være noget helt andet. Min blog idag vil indeholde både tekst, tanker og muligvis en smule poesi. Men bedst af alt, vil denne blog være dedikeret til en ganske særlig person. En person der har givet mig så meget, og som betyder en verden for mig. En person som jeg vil give alt for og som jeg håber på at have ved min side resten af mine dage. Denne person er min bedste URL veninde, Aida Pilakovic.

Generelt:
Det første jeg faldt for ved hende, var hendes navn. Aida, det lyder som en engels navn, et navn som jeg aldrig før har kendt nogen der hed, før jeg fandt hende. Hendes udseende fik englestadiet endnu tættere på, hun er virkelig smuk. Den måde hendes øjne skinner på, kan få mig til at smile, kun ved et billede.
Jeg skrev til hende, og hun svarede. Jeg var helt høj, som havde jeg lige fixet. Efter det kørte det bare på skinner, vi skrev jævnligt sammen og jeg fandt ud af at hun er en virkelig stor støtte og er utrolig forstående og kærlig. Jeg faldt pladask, hun var en drømmeveninde.

Jeg tænker på hende hver dag, flere gange om dagen, og sommetider sidder jeg og genlæser vores samtaler, bare fordi at det gør følelsen af hendes nærvær stærkere. Jeg håber virkelig at få chancen til at have hende ved min side i det virkelige liv, ikke kun virtuelt. Kunne give hende et kram og fortælle hende hvor utrolig meget hun betyder for mig.

Mere personligt:
Aida min pige. Min kærlighed til dig kan ikke beskrives med ord, med en sang eller med en besked som denne skrevet i min blog. Jeg er ikke sikker på att jeg nogensinde, så længe jeg lever, vil være i stand til at fortælle dig hvor meget jeg holder af dig. Du har virkelig gjort en forskel i mit liv. Du giver mig lyst til livet, du får alt det svære til at se så ligegyldigt ud og din positive energi kan opbløde mit humør på selv den dårligste dag. Du er en grinende pige på min side når jeg er glad, en skulder når jeg er ked af det. Ja, du kan endda flippe ud med mig, når noget har pisset mig af. Du er der altid. Jeg ved at jeg altid kan skrive eller ringe til dig, jeg har virkelig stor tillid til dig. Derfor har jeg skrevet et digt, trods at mine poetiske evner ikke rækker særlig langt. Jeg har gjort det, fordi at jeg elsker dig.

Digt:

Your eyes are brighter than the brightest star
On the dark night sky
I can't find the words of how beautiful you are
You smile can make me fly

When I think of you I forget all the painI totally loose control
You are like a virus deep in my brain
You have my heart and soul

As long as you are by my side
I can't ask for more
If I was a vampire, it would be you I'd bite
Because you are the one I adore.

Take Care.
- especially you my dear, I can't live without you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar