29.12.2010

Så er der kun 2 reelle dage tilbage af 2010, det føles virkelig absurd.
Idag bliver nok en "Confessions of a Shop-a-holic" blog, men det skal der jo også være plads til. Jeg startede endelig idag med at begynde at pakke mine ting sammen til mit højskole ophold, det var på høje tid at komme igen. Da jeg så opdagede at jeg manglede en del praktiske ting, tog min mor og jeg ind til byen og jeg endte med at komme hjem med at hvad jeg manglede plus 2 bluser, stilletter og leggins! Hvor er det dog bare typisk mig, men jeg manglede jo alligevel tøj til nytår, så nu er det i det mindste på plads, så jeg ikke skal stresse over det.

Men på grund af alt pakkeriet ligner mit værelse et område der er blevet ramt af mindst én vejsidebombe. Der er ting, plastikposer, papirskilte og tøj over det hele og jeg kan knap nok holde ud af være herinde, men det er jo nok sådan at det skal være lige nu.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så ved jeg ikke hvad at jeg skal blogge om idag, jeg er helt blank for idéer. Ikke andet end at jeg bare håber på en fed fest på fredag og at jeg ikke har taget på når jeg stiger på vægten imorgen, det er alt.

Så nu vil jeg ikke lukke mere ligegyldigt vrøvl ud.

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar