Day 25.

"Hvad du har i din taske."

Ok, en dejlig nem opgave idag. Men den kan godt blive lidt halvlang, for det er ikke småting, som at jeg slæber rundt på i min håndtaske, men alt muligt, som slet ikke burde høre hjemme i en håndtaske. Så here we go, det kan jo være at der kommer en forklaring på nogen af tingene.

Indhold af Annemette Håndtaske d. 10. marts 2010:
1 stk. iPhone
1 stk. iPod
1 brev fra Post Danmark
1 headset (apple)
1 pung
1 tube håndcreme fra Biotherm
1 stk. brilleetui med tilhørende briller.
1 æske farveblyanter fra Farber-Castell
1 stk. notesbog
1 kuglepen
1 stk. Nintendo DS Lite (pink) med tilhørende Super Mario
1 kalender
1 pas
2 stk. busplan
1 blyantspidser
1 stk. hårspænde (sløjfe)
1 bogmærke
1 stk. glitterpen (grøn)
1 sæt spillekort
1 tøjklemme (med navn på, da den kan bruges som navneskilt i nødstilfælde)
3 film fra engangskameraer (som aldrig er blevet fremkaldt og har lagt der længe)
1 stk. papir (med lyrics til Eric Clapton's "Cocaine")
1 stk. plaster
2 dåseclips
3 mønter (50 cent, 1 krone og 1 cent)
1 tyggegummipakke (stimerol spearmint, som udelukkende bruges til at byde andre, da jeg ikke selv er den store fan af tyggegummi)
4 stk. blomsterclips (til at sætte på tøj)
1 stk. afslebet strand-glasskår

Og det var vidst det. Det var ikke engang så slemt som at jeg havde frygtet, det kan værre meget værre. Forleden dag fandt jeg f.eks. en valnød, med skal, i min taske? Det skal lige siges at jeg ikke kan lide valnødder og ikke aner hvordan at den er havnet der.
Så ja, det var hvad der lå i min håndtaske idag. Godt at man ikke skulle nævne hvad der lå i ens pung, det havde blevet et mareridt.

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar