Day 14

"A song that no one would expect you to love."

Her må jeg så hive mine hemmelige skyts frem. Jeg var engang meget alternativ både i påklædning (sort på sort) og i musik (meget hård rock/metal), hvor jeg derimod tøjmæssigt nærmest er modat da jeg elsker afslappet, blomstret og lyst tøj. Men hen i musikkens tegn, kan jeg dog til tider godt falde tilbage til den dejlige rock. Dog ikke som det hårdeste jeg har hørt, men der er et band som jeg stadig nærer en halvstor kærlighed til og det tror jeg ikke at ret mange ville forvente efter at de har set mig danse rundt til Rihanna, Joey Moe og Britney Spears.


Skillet - Better Than Drugs
Jeg kan al lyrikken, dvs. hele teksten til denne og flere af Skillet's sange og ja, jeg hører dem stadig med jævne mellemrum, selvom at det dog er godt at jeg har min bedste ven (Simon) til at minde mig om at jeg godt kan lide rock en gang imellem, så jeg ikke lægger det helt på hylden. Nogle dage er Skillet bare sagen og andre dage synes jeg at meget rock er noget værre larm. Men Skillet går næsten altid an, plus at det er et af de bands som Simon og jeg har tilfælles, hvilket rocks.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar