Day 08

Question:
"What do you think would be your fave lesson."

Answer:
Tja, det er jo lidt svært at sætte sig ind i, men jeg tror at Flyvning, Forsvar mod Mørkets Kræfter og Eliksirer ville være iblandt mine yndlingsfag.
Flyvning ville jeg nok være rigtig dårlig til, da jeg betemt ikke er den store atlet og mine balance er så godt som ikke-eksisterende, men alle har vel en eller anden drøm om at prøve at kunne flyve.
Forsvar mod Mørkets Kræfter, virker bare ekstremt spændende, dog meget forskelligt, hvem som at er lærer i faget, det skifter jo hvert år i de første 6 bøger. Men at have Lupus til det, kunne være virkelig fedt!
Eliksirer har jeg nok sat på, fordi at jeg elsker faget fysik/kemi, så det med at sidde og blande ting og give det en virkening, kunne være lige noget for mig. Dog tror jeg at det er svært at core gode karakterer med Snape som underviser, men det er ikke fordi at jeg har noget som helst imod Snape. Hvertfald ikke efter at jeg HAR læst bøgerne.

Men egentlig ville jeg allerhelst have lov at bruge Tidsvenderen, som Hermione benytter sig af i 3 bog, sådan at jeg kunne have alle fagene, da det ville være top for mig. Jeg er jo lidt af en skolenørd.

Lupin-train.jpg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar